Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Fraude melden

Bij (vermoeden van) fraude kunt u contact opnemen met uw contactpersoon binnen ABN AMRO Bank of onderstaand formulier invullen.

Buiten openingstijden kunt u gebruikmaken van ons contactformulier.

 

Ik wil een verdachte e-mail of sms doorsturen

Heeft u op een link geklikt en vervolgens uw bankgegevens of beveiligingscodes ingevuld of een bijlage geopend? Vul dan ons contactformulier in.

Indien u hier niet op heeft geklikt: wat doet u met de valse e-mail, WhatsApp of sms?

  • Klik niet op links of bijlagen in de e-mail, WhatsApp of sms.
  • Beantwoord de e-mail, WhatsApp of sms niet
  • Stuur de valse e-mail door naar: valse-email@nl.abnamro.com
  • Maak een screenshot van de valse WhatsApp en stuur de screenshot via email door naar: valse-email@nl.abnamro.com
  • Stuur de valse sms door naar: +31 97 008 101 095
  • Verwijder de valse e-mail, WhatsApp of sms.

Wij zorgen ervoor dat de valse websites achter de links uit de lucht worden gehaald. Samen geven we oplichters geen kans.

Ik wil mijn credit card blokkeren

Bent u een Wealth Management of Diamonds & Jewellery client en wilt u uw ABN AMRO credit card blokkeren? Zie hieronder:

Contacteer de Advanzia helpdesk op het nummer +352 26 15 74, en dat 24/7/365.

Om uw aanvraag tot blokkering van uw kaart vlot te kunnen verwerken, vragen we u om de volgende informatie bij de hand te houden:

  • Het kaartnummer dat u wenst te blokkeren
  • De naam van de kaartuitgever (meestal uw bank)
  • Het rekeningnummer dat verbonden is aan uw verloren of gestolen kaart
  • De persoonlijke gegevens (naam, voornaam, geboortedatum en postcode) van de kaarthouder (meestal uzelf)

Let op! U kunt uw MasterCard niet via het Belgische Cardstop nummer laten blokkeren. We raden u dan ook aan het nummer van de Advanzia Helpdesk in uw telefoon op te slaan.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag tussen 9-17u.

In het weekend en op feestdagen gesloten. Zie Banksluitingsdagen | Febelfin voor een overzicht van de banksluitdagen.